St julien de lampon

25 augustus 2014 - Saint-Julien-de-Lampon, Frankrijk

We waren van plan hier een week te blijven maar het loopt uit. We fietsen hier veel. Oa naar sarlat. Een hele leuke heel drukke stad. File rijden daar en met de fiets zo het centrum in. We staan vlakbij de dordogne op canping le mondou. Er wordt hier wel veel georganiseerd, ook in de dorpjes.  We hebben net afscheid van onze buren genomen. Zij vertrekken morgen. Wij weten nog niet wanneer. We zitten nog heerlijk in t zonnetje. Vanavond jeu de boules. Eigenlijk heel gezellig. Gisteravond een dorpsfeest in carlux. Ik zal wat fotos bijvoegen.

1. K vd Heuvel:
    25 augustus 2014
    Leuk ik dit is de tweede pas maar vind het wel leuk je bent het nog niet zat gr Ria Koos
  2. P&P:
    26 augustus 2014
    Arie en Nelleke,
    Leuk om dit allemaal te zien en te lezen.
    Zo genieten we een beetje mee en herkennen ook het een en ander.Geniet er maar van, leve de vakantie!!
  3. Adry de groot:
    27 augustus 2014
    Fijn dat jullie het zo lang naar je zin hebben. Volgens mij zijn wij de eerste keer met de caravan ook bij Sarlat geweest. Heel lang geleden!
    Wim is 25 aug in Leiden geopereerd. Het gaat naar omstandigheid goed.